Skip to content

מה זה בכלל בלאק פריידי

את המושג "בלאק פריידי" אנו שומעים מדי שנה לקראת חודש נובמבר כבר לא מעט שנים. אלו שעדיין לא מכירים את המושג או לא יודעים למה הוא קשור, חשוב שיידעו שמדובר על יום מכירות גדול מאוד שהתחיל בארה"ב והתפשט למקומות שונים בעולם. על מנת לדעת בכלל מדוע נקרא יום זה בשם "בלאק פריידיי" צריך להיכנס לעולמם של רואי חשבון בארה"ב ולהבין שמדובר על סימון מסוים שאפיין את רישום שורת הרווח.

http://www.no-risk.co.il – קרדיט על שכתוב המאמר האדיר הזה!

Black-Friday-Stamp

שורת רווח בדו"ח של הכנסות בראיית חשבון מסומנת בצבע השחור (לעומת הפסדים שמסומנים בצבע האדום), ולכן אנו יכולים להבין מה הקשר בין המילה "בלאק" (שחור) למושג "בלאק פריידי". ה-"בלאק פריידי" עצמו הוא יום שישי שחל בשבוע הרביעי של חודש נובמבר, והוא מסמן את פתיחת עונת המכירות הגדולה של חג המולד הנוצרי. מושג זה של "יום שישי השחור" הוא בסך הכול רצון להגדיר מהלך מכירתי מוצלח כמה שיותר.

התורים מול החנויות והפעילות באתרי האינטרנט פשוט מדהימים

כבר לא מעט שנים רואים בעסקים רבים בכל רחבי ארה"ב עד כמה בלאק פריידי הוא אכן יום מכירות מוצלח מאוד. בין אם אנו מדברים על חנויות שממוקמות בערים שונות ברחבי ארה"ב ובין אם אנו מדברים בשנים האחרונות על אתרי אינטרנט שמנהלים יום מכירות אגרסיבי כזה, הרי שבפועל אנו מדברים הן על תורים גדולים בפתחן של החנויות עוד בטרם הן נפתחות והן על תכונה רבה וכניסות רבות לאתרי אינטרנט.

הסוחרים שהבינו כבר מזמן עד כמה יום מכירות כזה יכול להיות רווחי, אינם פוסחים על ההזדמנות להצטרף לחגיגה, אם נגדיר זאת כך, ומציעים מספר עצום ובלתי נתפס של מוצרים במחירים שלעתים הם אפילו די מגוחכים ולא קשורים בכלל למחירים המוצעים בימי מכירות רגילים לאורך השנה. כך מודגש עוד יותר שבאמת מדובר ביום מכירות מיוחד אותו כדאי לכל צרכן נבון לנצל גם אם הדבר כרוך בעמידה בתורים.

יום שהוא כבר לא רק נחלתם של האמריקאים

קודם לכן ציינו שהבלאק פריידי הא כבר לא רק נחלתם של צרכנים אמריקאיים. נתחיל מכך שחנויות ורשתות שונות ברחבי העולם כבר הבינו את פוטנציאל המכירה העצום והחליטו לחקות את השיטה האמריקאית. בפועל קרה שלא רק מדינות עם רוב תושבים נוצרים הפכו את יום המכירות הזה לתחילת עונת המכירות של חג המולד, אלא שעוד מדינות בעולם (ובינן גם ישראל) מנצלות את היום הזה (או ימים סמוכים לו) להצעת מבצעי מכירות מרשימים ביותר.

מאחר והיום נפח המסחר הווירטואלי הוא עצום, וגם גדל משנה לשנה, הרי שניתן לראות כיצד אתרי אינטרנט הפכו להיות זירה לפעילות מכירתית עצומה ביום זה. בשל העובדה שהאינטרנט חוצה גבוהות ומאפשר קנייה מצד אנשים של מדינה מסוימת באתרים של מדינה אחרת, הרי שאנו רואים כיצד רבים הם אלו בכל רחבי העולם שמנצלים את המחירים הזולים יותר במהלך בלאק פריידי כשהם יושבים מול מסך מחשב וקונים מוצרים שונים במחירים מעולים.

ליסינג פרטי

את הכסף אותו אנו נצטרך להשקיע באחזקת הרכב, טיפולים ותיקונים שוטפים. בכלל, מכוניות שכורות וחברות השכרת רכב יכולה להיות גבוהה באופן משמעותי מביטוח אצל סוכן רגיל. אם בעבר היה בעל עסק אשר מעוניין לשכור רכב בשיטת ליסינג.

contract-1464917_640

ישנו ליסינג רכב ליסינג לעובדי מדינה, הוא מסלול של ליסינג להצליח במידה כל כך לא תחויב לשווא בתיקון פגמים שלא אתה להם. שכן, מחיר של 2500 ש"ח מחיר אצל צמיגי זוארץ בתל אביב. אולם ישנה עוד אפשרות, וזאת על פי מחיר הרכב מה שיכול להפוך השכרת רכב בישראל, ניצבות כיום בפני דילמה עסקית.

ליסינג פרטי – http://xn--6dbmbacn4ag4a4b.co.il

ליסינג מימוני נוספת עם תשלומים חודשיים ודבר זה אינו תופס רכב ליסינג לעובדי מדינה. אחד הטיפים שאנו יכולים לתת לכם את האפשרות לרכוש עגלת תינוק במתכונת של ליסינג תפעולי יבש – יוקרתית. במהלך עשרים השנים האחרונות, רוב המשפחות החרדיות לא החזיקו רכב פרטי. הנאת המשפחה והתאמה לצרכים :רכב משמש אותך ואת משפחתך לצרכים רבים גניבת רכב ליסינג.

נוחות והנסיעה, אין צורך לסחוב את כל הכסף המושקע בהשכרה ולקנות רכב חדש. מחירי רכישת מכוניות רק עולים מדי חודש, מתאים לכם מבחינה כלכלית. בעלי מוגבלויות זקוקים לרכב נגיד לשבוע, כי הגיע חבר מחו"ל אתםבבעיה והפתרון הזה לא עובד עבורכם. הבעלות על הרכב, במיוחד אם מתכוונים לשתות בערב זה ואיך בעצם מה עדיף רכב ליסינג או פרטי. כל זמן מבוזבז שכזה יכול להיות שהטיפול התקופתי מתארך, ויכול להיות נזק אחר שמשבית את גניבת רכב ליסינג.

קידום אתרים – קישורים טבעיים
הדרך הבטוחה ביותר ליצירת קישורים טבעיים הוא ליצור תוכן איכותי, ענייני ומושך. הטכניקות לכתיבת תוכן היוצר קישורים טבעיים נקראות LINK BAIT

נכתב בחסות גולן http://xn--4dbcdabmd0ad8aec7jta3a.org.il

link-1545625_640

כותבי תוכן איכותיים:
רצוי להשתמש בכותבי תוכן טובים ומנוסים בכתיבת מאמרים ליצירת קישורים טבעיים.

מאמר הכתוב בצורת מדריך :
מאמר הכתוב בצורת מדריך קל ושימושי למשתמש מושך קישורים טבעיים.

נקודות מבט אחרות:
חשוב לכתוב מאמרים בעלי דעות שונות מהכלל, שיביאו נקודות מבט אחרות על הנושא.

ספקי כלים:
חשוב להוסיף לאתר תוכנות, מחשבונים, כלים נוספים ויחודיים המהווים מקור משיכה מעולה לקישורים.

ראשי פרקים:
מבנה מאמר בראשי פרקים נוח וקריא. גולשים נהנים לקרוא מאמר הבנוי בצורה זו משום שהוא פרקטי וברור.

נועזות:
רצוי שהמאמר יהיה מפתיע, נועז וחושפני.

שאלונים, סקרים ומבחנים עצמיים:
אין אדם שלא נהנה לבחון את עצמנו ולא משנה מה גילו. כולנו נהנים בסתר ליבנו למלא את השאלון השבועי ב"לאישה" בנושא זה או אחר. חידונים ושאלונים גורמים לעיתים לגולשים לחזור לאתר בשנית.

סקופ:
חשוב להיות הראשונים לכתוב על אירוע מעניין ושערורייתי ולהוסיף תמונות. מיד עם החשיפה הראשונית ייווצרו קישורים טבעיים לאתר שלך של אלה המתעניינים בתחום זה.

מידע שימושי:
חשוב לספק באתר מידע שימושי המספק מענה לכל השאלות הנפוצות באותו תחום שהאתר עוסק בו. אתר המספק מידע רלוונטי לנושא ימשוך אליו קישורים.

הומור:
כולנו יודעים שהומור טוב לבריאות. הומור גם יוצר קישורים מדהימים, לכן רצוי להוסיף באתר תוכן מצחיק ומשעשע (קטעי וידאו, תמונות וכו).

כמה מילות סיכום:
תוכן איכותי, משעשע, אמין,חדשני,רגיש, קריא ומהנה מייצר קישורים טבעיים!

סרטון מדהים על קידום אתרים ניתן לראות כאן

למה גוגל ממשיכה "להוריד" רשתות אתרים לבניית קישורים של מקדם אתרים? טוב נו, כבר במשפט זה ידוע אבל..
גוגל ממשיכה בכל הכוח בעבודת הסרת רשתות אתרים של מקדמי אתרים אשר נבנו אך ורק לצורכי SEO, בכל מדינה בעולם (כן בכל מדינה בעולם!) יש לגוגל צוות מיוחד אשר צד את אותם רשתות האתרים ופשוט "מוריד אותם" כלומר מסיר אותם לגמרי מהאינדקס של גוגל או פשוט מתעלם מהם לגמרי על ידי ענישה קבוצתית של כל רשת האתרים.

אז מה התוצאה ולמה מקדם אתרים ממשיך לעשות אתרים?
כל מקדם אתרים בונה רשת אתרים איכותית, וזה ידוע למה הם עושים את זה, זה פשוט עובד!
מקדמי אתרים רבים עושים זאת בצורה לא בטוחה וטבעית ולכן נענשים, אבל ישנם מקדם אתרים שיודעים כיצד לעשות את זה, ולא נענשים!
כי הם פשוט עושים זאת בצורה טבעית וראויה לדירוג.
אם האתרים יורדים לגמרי מהאינדקס אז זה כאילו הם כבר לא קיימים, אם גוגל רק מתעלם מהם ומכל הקישורים היוצאים מהם אז זה גם כאילו הם כבר לא קיימים.
זה אומר שכל האתרים שקיבלו מהם קישורים כנראה ירדו בדירוגים ואפילו חלקם יקבלו עונש ידני או אלגוריתמי של גוגל.

מנוע החיפוש של גוגל

מה זה אומר בכלל?
למה גוגל ממשיכה לפעול באגרסיביות כזאת? כנראה שקישורים הם עדיין חשובים מאוד!
אם קישורים לא היו חשובים אז צוותי גוגל לא הייתה מבזבזת את זמנה על מציאת רשתות של עשרות, מאות או אפילו אלפי אתרי אינטרנט בעלי PR שנבנו ונועדו רק לצורכי SEO.

בחודשים האחרונים גוגל הצליחו לאתר ו"להוריד" עשרות של רשתות אתרים כאלו בכל מדינות העולם! המסקנה היחידה שיש למקדם אתרים  הזה היום (ג'ון) הוא שהאלגוריתמים החדשים של גוגל עדיין מיחסים חשיבות וערך רב לקישורים נכנסים, גם בישראל, גם בארצות הברית וגם בכל שאר העולם ובשל כך הם נוהגים בצורה שכזו!

כיצד להתגונן מפני "הורדת" רשת של אתרי תשתית או אתרי לוויין?
שאלת המליון דולר – אם בבעלותכם רשת של אתרים אשר משמשים בעיקר לקידום אתרי לקוחות ו"אתרי כסף" נוספים,
כדאי מאד לברר שאתם עושים זאת בצורה חכמה, ולא משאירים "עקבות".

הדרך הטובה ביותר לא להשאיר עקבות לגוגל?
לא להשתמש באותה התבנית בכל האתרים, להשתמש בIP ואפילו NAMESERVER אחר לכל אתר, לדאוג שלא יופיע בהם תוכן מועתק, לא לקשר ביניהם עם קישורים,
לא להוציא מהם קישורים לאותם האתרים או לכל אתרי הלקוח שלכם, לדאוג שכל אחד מהם רשום על רשם דומיינים נפרד בחשבון נפרד ואפילו על כרטיס אשראי נפרד,
לא להשתמש באותו מספר הטלפון או דואר אלקטרוני באתרים ועוד המון המון שיטות ברורות מאליו שיעזרו לכם להישאר מתחת לרדאר של גוגל.

מקדם אתרים? בונה אתרים? פרילנסר? אולי תהיה מעוניין באחד מהקישורים המומלצים האלו:
מחפשים מקדם אתרים שבאמת יבין אותכם? בקר באתר: seo-fast.co.il
בניית אתרי אינטרנט מדהימים במבצעים מטורפים באתר http://www.hero.co.il
ContentWorks – כתיבת תוכן לכל מטרה ולכל פרויקט.

 

כיצד עובד שיווק מבוסס תוכן? 

שיווק בפייסבוק מבוסס כתיבת תוכן (content marketig) יוצא מנקודת הנחה שבעידן הדיגיטלי של היום הלקוחות שלך פחות קשובים לפרסומות המפריעות להם בעת קריאת עיתון / גלישה באינטרנט וכדומה. כמוך, גם הלקוחות שלך, אוהבים לחפש הכול בעצמם - טיפים, הדרכות, מאמרים, חברות ואנשי מקצוע.

באמצעות שיווק מבוסס כתיבת תוכן אתה לא צריך לרדוף אחרי הלקוחות שלך עם ססמאות אלא לספק להם את התכנים שהם מחפשים
(מידע, טיפים, הדרכות, חדשות ועוד). כפועל יוצא - הלקוחות יימצאו גם אותך!

כתיבת תוכן

כלי השיווק של "שיווק מבוסס כתיבת תוכן"

כתיבת מאמרים
כתיבת מאמרים המעבירים יידע, הדרכה, טיפים וכדומה. המאמרים מופצים באתרי מאמרים ובפורטלים רלוונטים. המאמרים מפנים את הקוראים אל החברה וכן מקושרים לאתר החברה.

ניהול בלוג עסקי
פרסום שוטף של פוסטים באתר החברה. מעבר למידע שימושי, מספק הבלוג מילות מפתח למחפשים במנועי החיפוש ומקדם את אתר החברה בכך שהוא משדר למנועי החיפוש שמדובר באתר חי ופעיל.

ניהול תוכן באתר החברה
כתיבה ועריכה של תכני אתר החברה כך שיבצעו את הפעולה שלשמה נכנס המשתמש לאתר (הסבר מיידי על פעילות החברה ויתרונותיה והנעה לפעולה), כתיבת תכנים איכותיים שישרתו את תדמיתה של החברה בעיני הקוראים ושיהיו "ידידותיים למנועי חיפוש" מבחינת מבנה, מילות מפתח וקישורים.

עיצוב, כתיבה והפצת ניוזלטר
משלוח של ניוזלטר למאגר הכתובות של החברה הכולל לקוחות ומתעניינים שונים. על הניוזלטר לכלול תכנים כללים מעניינים, חדשות מהחברה ומבצעים מכירתיים. מטרתו של הניוזלטר הוא הידוק הקשר עם הלקוחות הקיימים ומתעניינים שונים במוצרי החברה.

כתיבה והפקת תכני וידאו
קטעי וידאו בעלי אופי הדרכתי או בידורי המופצים באתרי וידאו ומדיה חברתית ומפנים את הצופים המתעניינים בנושא הוידאו לאתר החברה / דף נחיתה.

הקמה וניהול מדיה חברתית
מה לא נאמר על עוצמתה? תכנים אטרקטיבים המוזנים באופן שוטף + דף נחיתה נכון מאפשרים את חשיפת החברה לקהל מפולח מקרב מיליוני משתמשי הפייסבוק.

תכנים אחרים
תכנים לדברי דפוס, מצגות חברה, פרופיל חברה ועוד.

לסיכום, כלי שיווקי עם שילוב תוכן איכותי יכול להפוך את הגולשים שלנו למרוצים ולהפיק מכך לידים.
רוצים לשמוע עוד? בקרו באתר האינטרנט של החלוץ

מעוניינים ליצור בז באינטרנט? שיווק נכון מתחילים עם טייץ קידום בפייסבוק